2010 m. vasario 8 d., pirmadienis

Darbinės privilegijos ir žurnalų pasaulio apgavystės.

Lovoje su Tadu Vidmantu. 


Net trys merginos būsimoms pažintims galės pasakyti, kad matė Tadą Vidmantą lovoje su tuščiu alkoholio buteliu. Na , dar kokios keturios "Beolos" baldų salono darbuotojos, kurios fotosesijos metu dirbo gretimame kabinete.








"Beoloje" fotografuojasi visokie garsūs žmonės ir truputį vaidina, kad čia jų namai. Turėjau nutraukti šią paslapties skraistę, kad vėliau, pavartę "Žmones", negalvotumėte, kad Tadas Vidmantas slapta gyvena su kokia serijalų žvaigžde. Fotosesijai palaiminimą davė mano dėdė ir krikštatėvis Naglis. Jis labai kietas, nes yra ir būriuotojas (kapitonas), ir skulptorius, ir jo salone tikrai gražūs daiktai. 















Mergaitė (Ugnė Sabalys) yra super žavi manekenė ir šiuo metu dirba Japonijoje. Jai užvilkome nuo Rūtos numautą sijoną ir pavertėme suknele. Kūrinio konstrukciją sutvirtinome Martyno Kazimierėno atšvaitais,kuriuos segėjau švarke. Fotografė viską fotografavo, vilkėdama mano ilgą  žieminį paltą. Tai vienintelis man žinomas minusas, renkantis fotografą moterį. 
Fotografas vyras net nepastebėtų, jei jam kažkas numautų sijoną.










Tadas keliose nuotraukose vaidino, kad geria kavą. Cha. Bet tai apgavystė, jis kavos niekada negeria.







Vėliau, eidamos iš fotosesijos su Rūta, sustojome prie Vokiečių gatvės kosmetikos parduotuvės vitrinos ir ilgai žiūrėjome į prabangius, 90'ųjų pop kultūrą primenančius dažus. 


Kitą dieną pasibaigė Aleksandro Vasiljevo Viktorijos laikų kostiumų paroda Radvilų rūmuose ir vyko mano "Arogancijos" vakarėlis . Jo proga "WOO" tuoletą papuošiau užrašu "Aš pasaulyje gražiausia". 


Skrajutę man sukūrė Rūta:







Mainais už tai aš savo draugei sugalvojau pavadinimą jos parodai Rūdininkų knygyne (tavo puikus skonis, knygyne). Ateik į Rūtos Jankauskaitės parodą "Rūtos, piktžolės ir rožės". Čia kabo krūvos piktų ir draugiškų moterų nuotraukų, kurias sukūrė Rūtos pavojingai laki fantazija. 

Kito mėnesio įrašas vadinsis "Draugą pamečiau". Be to, artėja mūsų komandos vienerių metų gimtadienis. Šventė vyks internete, pakviesime visus artimiausius draugus ir herojus į skype pokalbį, ir  keisimės failais ir sinchroniškai klausysime geros muzikos iš projekto "Mano senelis pop žvaigždė".

http://www.facebook.com/pages/Marla-Singer-Photography/273085897954?created

Tapk Marlos Singer fanu ir gausi kvietimą į šventę.









1 komentaras:

  1. pirma nuotrauka su Tadu tobulaa! žiūrėjau visas iš šypsojausi, jau taip gražiai viskas, ką tu ką tu!

    AtsakytiPanaikinti